Hjärnskakning

Jepp, jag har hjärnskakning. Är hemma och försöker ta det så lugnt det bara går. Får "promenera", absolut inte motionera eller bära tungt. Barnen är dumpade på dagis för dom yr omkring och låter precis hela tiden, inget de kan rå för men det blir för mycket för mig. Min syster Sarah är här och hälsar på, hon får ha det rätt tråkigt. Vi hade tänkt gå på stan och så, men det blir inget med det nu.

Det känns på ett sätt rätt bra att jag fått en förklaring till varför jag inte kunnat komma ihåg vart jag lagt mina grejer den senaste tiden. Imorse skrev jag ett SMS och precis när jag hade raderat det kunde jag inte alls komma ihåg vad jag hade skrivit. Läkarna säger att det gäller att vila sig i form så nu ska jag lägga mig på soffan en stund. Får inte läsa eller göra nånting i timtal så att läsa böcker och titta på film är rätt uteslutet. Tyvärr... Jag äter mest hela tiden faktiskt.

Annars vill jag säga stort GRATTIS  till Helené och F till deras nykläckta lilla pöjk!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hur har du fått hjärnskakning då?? Krya på dig! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback