1 vecka på Cypern!!

På måndag åker jag till Cypern en vecka tillsammans med Solla. Egentligen skulle hon ha annat ressällskap, men hon backade ur när biljetterna redan var bokade och då fick jag åka med istället. Efter att ha kollat dagis, fixat en ersättare till mina helgpass på jobbet och försökt styra upp ett nytt pass. Men nu har det mesta ordnat sig och passet hoppas jag kommer den här veckan eller såklart allra senast på måndag. Om det inte har kommit på måndag måste vi åka förbi Skavsta och fixa provisoriska pass. Vi ska flyga från Örebro, men allt kommer ordna sig. Kul och skönt. Jag kan behöva lite semester :)

Kommentarer
Postat av: Lasse

Nu blev jag glad, vad roligt att du ska åka med Solla till Cypern.

Hoppas ni får en trevlig resa och ni får jätteroligt

det önskar jag er verkligen.

Ta hand om min vän som jag hoppas få bra kontakt med igen.

Postat av: Lena

Gud så kul, det är du verkligen värd!!

2009-09-03 @ 07:57:52
Postat av: Lena

Gud så kul, det är du verkligen värd!!

2009-09-03 @ 07:58:06
Postat av: Camilla

you´re sooooooooo worht it! :)

2009-09-03 @ 11:57:24
Postat av: Carro

iQ = noll här. Hur städar man sporadiskt?:))

2009-09-03 @ 12:47:56
URL: http://clearblue.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gud så skönt!! Fast jag förstår din längtan efter barna..jag skulle nog ringa flera gånger om dagen o kolla läget.. Man ha det så underbart skönt!! Jag är sååå avundsjuk!!kram

2009-09-04 @ 08:07:45
URL: http://alexmamma.blogg.se/
Postat av: Nina

Oj, oj, oj, van najs, att få åka till Cypern!

Vart ska ni? Jag har varit i Agya Napa och Fig tree Bay, eller hur de nu stavas. Stranden och vattnet i Fig Tree Bay var underbar!

Klart vi tar hand om Carmensita! Vi ska vårda henne ömt.



Ja, visst var Da Capo fin på fotona från utställningen! Man kan verkligen inte tro att det är samma "luns" som hemma i hagen.



Ha det gött på semestern!!!

Kram Nina

2009-09-04 @ 13:39:44
URL: http://www.123minsida.se/skogalund
Postat av: Lisa

lyllo dig , vill med på semester ..

hoppas ni får det bra :D

2009-09-04 @ 14:03:38
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback