Sjuuuk!

Usch, idag mår jag inte alls bra faktiskt. Fick börja med en Ipren till frukost och en dusch. Allt brukar ju kännas lite bättre om man iallafall är ren och fräsch tycker jag. Tog dessutom på mig jeans istället för myskläder för att jag ska låtsas vara piggare, men det funkar inte heller. Och nu har jag huvudvärk igen, trots Ipren för bara ett par timmar sen... Blir nog Panodil också. Idag har jag vård av barn, A E är sjuk. Men B ska få åka till dagis och leka en stund idag eftersom jag också är sjuk. Vi var hemma igår också, A E vaknade kl.5 igår morse och hostade och snorade. Sen sov hon från 6-9 igen.

Inte så kul inlägg men en lägesrapport från mig iallafall! Jag har dessutom dammsugit av huset nu på morgonen för det var jätteskräpigt på golvet. Visst är det lustigt att jag inte bara kan sägga mig i soffan fast jag är sjuk? Jag hatar när det knastrar under fötterna när man går inomhus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback