Dom senaste dagarna

Tisdag: Vi lagade mat och förberedde efterrätt hela halva dagen. På kvällen kom min morbror med familj hit, vi hade en toppenkväll. Gjorde Husmorsornas Mummakyckling och Dagnys daimtårta till efterrätt. Supergott!




Onsdag: Vi åkte till Säter och hälsade på en barnfamilj och på eftermiddagen var vi till mina kusiners mamma, Anette. Kul att se hur hon bor och att träffa henne förstås.



Ungen med det coolaste håret.



Anettes höns. Dom två närmast kameran är Hedemorahöns.


Torsdag: Vi åt lunch hos min mormor och sen klippte vi oss. B började och var sååå duktig. Satt still hela tiden, jag frågade honom 1000 olika frågor så han skulle ha annat att tänka på. Efteråt fick han blå färg i håret och glass, som utlovat. A E var också jätteduktig, men det var rätt väntat. Hon fick såklart också glass med Sarah efteråt. Jag fick sitta ensam i en hel timme och bli klippt, jätteskönt att vara barnfri en stund. På kvällen lagade Sarah och K mat: baconinlindad fläskfilé och potatisgratäng. Farmor var också här och åt. Senare på kvällen kom en gammal klasskompis hit och hälsade på lite med. En toppendag!

Förebilder:




Efterbilder:

Camilla, nyklippt A E och Sarah äter baconinlindad fläskfilé och potatisgratäng.


Nyklippt B, min farmor, jag som också är nyklippt och min mamma.

Fredag: Idag ska vi till Lager 157, det ska bli kul. Jag behöver mest basgrejer. Ska försöka köpa en present till A E också, om två dagar blir hon 2 år. Min lilla bäbis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback