Min önskelista 2010

- Jeans Levi´s curve id



- Underkläder (matchande set, tack)



- Cashmeretröja (svart, brun eller grå)

- En bakbok ("Söta saker" av Therésia Erneborg, "A piece of cake" av Leila Lindholm eller "Kärleksmums" av Emma Hamberg och Anette Rosvall)



- Prenumeration på Family Living (229:- för 6 nr)

- En rosa yogamatta



- Pengar eller ev. presentkort på IKEA

- Body butter från The Body Shop (favoriter är Oliv, Moringa, Cocoa, Coconut och Shea)



- Hemp hand protector från The Body Shop har köpt själv . . .



- Önskar mig också andra saker som inte är prylar. T.ex. barnvakt en kväll så min fina man och jag får göra nåt själva. Eller en upplevelse, du och jag sticker iväg och gör nåt kul.

Har dessutom redan fått presenter: Mia Skäringer-kväll med restaurangbesök, en Adidaströja och ett par löpartights.


Kommentarer
Postat av: Lena

Nån som vill att du ska börja träna?

Postat av: sarah

vilken bra önskelista du har, kanske ska sno den =)

2010-11-22 @ 17:27:19
URL: http://powertrip.blogg.se/
Postat av: Camilla

tycker också det var en bra lista! Du hade ju kunnat lagt ut en bild på hur snygg du är i din adidaströja ;) Jag behöver nog också göra en lista.. Upplevelser vill jag också ha :)

2010-11-22 @ 22:39:39
Postat av: maria

du måste ju skriva ut vilka stl du har annars blir det ju svårt,, och F*N va du har börjat blogga igen då :) kram syns på söndag

2010-12-02 @ 22:14:26
URL: http://nyllat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback