Järlåsa

Direkt efter Malmby åkte vi till min mormors hus på landet. Jag var där varje sommar när jag var liten, det senaste besöket var för 6 år sedan så det var kul att komma dit och visa barnen. Vi badade där på kvällen, årets första dopp!

 

Huset, vi sov på övervåningen. Ni ser "vårt" fönster.

 

 

Min käre man och fladderhunden Doris myser.

 

 

 

Varggropen.

 

 

Full fart i bokskogen.

 

 

Vi följde den här stigen...

 

 

... till hundkyrkogården.

 

 

Min mormor vid lusthuset.

 

 

Den här stigen går precis vid sjökanten från lusthuset mot...

 

 

... badstranden! Som jag minns som väääldigt mycket större än den faktiskt var. Här brukade vi sitta på våra strandmadrasser och äta sandiga mandelkubbar och dricka saft eller festis!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback