Det bästa

med jul- och mellandagarna: lugn och ro, tid att pussla 500-bitarspusslet från London, jag har läst massor med böcker: Hypnotisören av Lars Kepler, Jul vid Willow Lake av Susan Wiggs, Maran av Lina Neidestam (juklapp från tomten), Hungerspelen & Fatta eld av Suzanne Collins. Jag har Revolt (sista delen i Hungerspelentriologin) som ligger och väntar på att jag ska ha tid för den, tillsammans med Arvtagaren av Christopher Paolini (sista delen av Eragon), Du gamla du fria av Liza Marklund, Kompost av Gunnar Eriksson (påbörjad) & en Nora Roberts som jag inte kommer ihåg vad den heter. Härliga tider!

 

Sugen på att pussla? Du kan få det här pusslet.

 

 


Kommentarer
Postat av: eva

ja jag kan tänka mig att pussla

2011-12-31 @ 10:09:25
Postat av: Nina Liljedahl

Jag också!

Jag kanske kan få ta över pusslet efter Eva?

Jag har nog något i gömmorna som jag kan lämna i utbyte :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback