Fixa rummet i Tag till Godo!!!

Fast vi körde inte Fixa Rummet, utan fixa garderoben (lite mer rimligt att fixa på en dag)!

 

FÖRE


 

EFTER!!!

 

 

Vi har häftat upp tyg på väggarna och i taket, bakom tyget i taket sitter LED-lampor som kan växla mellan olika färger. På golvet ligger nu två såna dynor, som ska få överdrag i ett annat tyg. Vi har ett draperi som ska upp också, men det blir förmodligen inte idag. Mattan ligger numer utanför garderoben och vi har lyft av garderobsdörren helt.

 

 

Här är tyget som ska bli kuddöverdrag, min kära svärmor har redan sytt draperiet. Tack för det Eva och tusen tack till min lillasyster Sarah som hjälpt till med allt och till Camilla såklart som gett barnen julklappspengar som gått till det här projektet!

 

 



Kommentarer
Postat av: eva

mina kuddar är mycket större, jag har bara 2st sittdynor, aå jag behöver måtter

2011-12-03 @ 07:52:50
Postat av: by JODY

Åh så fint det blev, supermysigt!

Postat av: Nina Liljedahl

Vad fint det blev :) Var i huset är garderoben? Vad ska ni använda den till? Mysrum?



I veckan har jag ledigt två dagar, men jag måste ägna min lediga tid till mammas hus. Det ska vara helt utrymt till d 13:e och det är en hel del att sätta tänderna i fortfarande :(

Vi får nog satsa på att träffas efter nyår...

2011-12-04 @ 20:12:43
URL: http://stallskogalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback