Julgodis

Idag har barnen och jag fixat massor: julfrukost på mitt jobb, storhandlat inför jul, handlat några viktiga småsaker på IKEA och lånat nya böcker på bibblan. Vi har gjort Leilas Rocky Road (minus marshmallows) & nötklickar, eller nötkakor. Vad dom nu kallas. Goda är dom iallafall, jag fick gömma burken i frysen. Kvar att göra är knäck (igen). Jaa, det är väl det. Annars har vi after eight (viktigt för mig) och skumtomtar (viktigt för min käre man) och en hel del annat. Vi kommer bli såååå mätta, som vanligt vid jul.

Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Åååå jag blir så avundsjuk, du har sån kontroll och bra timing inför julen. Själv har jag jobbat fyra av mina senaste sex lediga dagar, så jag har ALLT kvar.

I dag var Cindy hos barnmorskan och nu har hon fått äggvita i urinen också. Så nu är det definitivt klart att de inte kan komma. Jag och en del av barnen åker till dem på juldagen i stället. Tyvärr måste vi åka hem redan på annandagen eftersom jag jobbar dagen efter. Men lite är ju bättre än inget i alla fall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback