Boll-lek

I lördags (jag vet, bättre sent än aldrig) började B på boll-lek. Innan det började var han jättenervös och ville åka hem. Jag tvingade honom att stanna kvar och på vägen hem frågade jag om det var bra att jag gjorde så. Han svarade JA jättesnabbt. Skönt.

 

B skjuter straffar.

 

 

Dom spelade match, lekte vanliga lekar som björnen sover och jaga, passade varandra och alla hade jättekul. När Micke (tränaren och våra grannars son) frågade vad som varit roligast svarade B "ALLT". Så alla tummar upp för boll-leken i Fornåsa!

 


Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Vad kul att B går p boll-lek! Ännu kuligare, förstås, att han tyckte att det var så roligt :)

Postat av: eva

oj oj nästa zlatan på g

2011-05-20 @ 10:23:56
Postat av: Carl Gustav

tur att han går i morbrors fotsteg då :D

2011-06-15 @ 18:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback