W-i-c del 2

 

Till vänster hänger mina kläder, i kartongen har jag säsongskläder som sommarklänningar och vår- och höstjackor m.m. I framtiden kan man tänka sig en lite piffigare låda.

 

 

Rakt fram, på golvet tänker jag mig en vit eller ljus typ heltäckningsmatta eller liknande i framtiden.

 

 

Jag köpte två stora lådor till trådkorgsställningen, men ska byta den ena mot 2 små istället. Och arbetsskivan var slut så den tillkommer senare och då kommer det stå en till väska på den högra sidan. Och grejerna som stod på kartongen längst till vänster ska ner i dom plastlådorna som kommer vara här. Ordning och reda blir det. Jag är så nöjd. Här till höger på väggen vill jag kunna hänga upp mina skor också.

 

 


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

sv: ååh ! :') hihi, joo hästar har alltid varit min stora kärlek här i livet ! :)

Postat av: Nina Liljedahl

Vad duktiga ni har varit!

Jag har planerat w-i-c i flera år. Men det blir just inget mer än det....Men skam den som ger sig, en vacker dag, så kanske...



Det vore jättekul att hälsa på er! I morgon åker jag till Uppsala, men någon annan vecka skulle vara kul :)

2011-11-07 @ 02:14:06
URL: http://stallskogalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback