Daaalarna

Nu är vi i dalarna och hälsar på, vi har hittills ätit lunch hos farmor, gått promenad till båda lekparkerna i hennes område, kollat på film. Jag och min kära syster var ut på en timmes promenad på kvällen igår.

Så livet är bra.

Idag har vi varit till "min" ridskola där jag red i massor med år, det tyckte barnen var kul ända tills jag började prata med mina gamla ridlärare :) vi åkte vidare till Sveaparken och lekte men det började regna så vi gick till mormor på bibblan istället. Jag lånade en hel hög med serieböcker för vuxna som jag snart ska börja kolla i. Barnen fick varsin Legohjälte-figur som dom byggt ihop och varsin glass. Nu är det snart dags för kvällsmat: lax och potatis. Tidig läggdags för barnen idag, tänker jag, vi får se om dom tänker i samma banor...

Hur har Du det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback