Smultronstället

I lördags åkte vi Smultronstället och käkade glass:



Hann äta lite innan jag kom på att jag skulle fota... Barnen var väldigt duktiga och valde en liten glass med en kula jordgubb, lite mjukglass och strössel. När vi kom till Söderköping var det tydligen typ barnens dag där så det var dykare som hämtade upp en skattkista ur kanalen. Barnen fick välja varsin leksak ur skattkistan, det är dom ni ser på bordet.

 

Jag gillade läget.


 

Ett snett hus

 

 

Lite vatten

 

 

B pratar med farmor

 

 

Barnen tyckte det var roligt att se en telefonkiosk. Tiden går...

 

 


Kommentarer
Postat av: Nea

Åh nej! Prata inte om Smultronstället. Jag är fortfarande mätt sen senast jag var där. Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback