"Ledig" dag

Idag har jag veckan andra och sista lediga dag. Eftersom det är torsdag imorgon, min städdag, har jag dammsugit nedervåningen, kört in ved och tvättat 2 maskiner tvätt. Känner att det blir lite tajt med tid om jag ska hinna fixa allt det imorgon... Barnen har varit ute och lekt och åkt stjärtlapp och det dom kallar för sin snowboard, som inte är nån snowboard. Jag ska dammsuga övervåningen, kanske sortera lite leksaker och dra igång torktumlaren. Sen får det fan vara nog, eftermiddagen ska vara ledig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Cattis,

Du är så duktig så man blir matt bara att läsa allt du gör och sparsaam dessutom, man bugar och säger grattis o lycka till! Vet inte hur det gick med linserna men ett tips är att använda dom i en soppa tillsammans med morötter o lök mm. o sen mixa den. Servera med några knaperstekta baconskivor på toppen. Kul att läsa bloggen. Kram/mormor

2012-02-01 @ 13:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback