Matdagbok 24

Frukost: Två knäckmackor med smör, leverpastej och gurka.
Förmiddag: En halv morot, ett rött äpple, en Kexchoklad, en halv påse Riesen och en Fransk nougat.
Lunch: Fläskkarré, klyftpotatis, ugnsbakade morötter och champinjoner, bearnaisesås.
Eftermiddag:2 citronmuffins, massa salta kex med philadelphia.
Kväll: Fläskkarré, klyftpotatis, ugnsbakade morötter och bearnaisesås. Ja, igen. Mums. Nu sitter jag och nallar från barnens fredagsgodis (med deras tillåtelse såklart).

Dagens träning: Simmat 1 km på runt en halvtimme, inte mer än en halvtimme, men som vanligt hade jag låst in mina värdesaker i ett skåp och sen glömt nyckeln i omklädningsrummet så jag gick upp och hämtade den efter en halv km. Jag fattar inte att jag gör så varje gång jag är där. Poängen med att låsa in sakerna försvinner om jag ändå ska lämna nyckeln i omklädningsrummet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback