Tankar om prylar

Jag har ju sålt en hel del grejer. Bara iår har jag fått in 950 kronor hittills. Och då har jag inte ansträngt mig särskilt hårt. Nästa sak jag vill sälja är 2 piedestalar och 1 blombänk jag har här hemma. Jag tänker att om jag lägger ner lite tid på att måla dom vita istället för bruna, som dom är nu, borde jag kunna sälja dom för en liten slant på blocket sen. Vad tror ni om det? Jag har redan färg hemma, så om jag köper en pensel imorgon är jag "good to go". Jag vill göra nåt kul, en förändring, men samtidigt vill jag absolut inte dra igång nån renovering. Då passar det ju bra att måla om några möbler!

Kommentarer
Postat av: Lena

Postat av: Lena

Då bokar jag in oss för umgänge på måndag!

2012-02-09 @ 07:31:17
URL: http://lmh84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback