Gott nytt år! (uppdaterad)

Gott nytt år, hoppas alla får ett fantastiskt år.

Inga nyårslöften här, min syster sa livslöfte istället och det tycker jag passar bra.

Iår är planerna: en helg i Gävle hos min syster (början av mars), nytt tak på huset, resa till Rom (i maj/juni), se till att komma igång ordentligt med träning så ryggen håller. På jobbet hoppas jag på nya arbetsuppgifter med mer ansvar och chefsutbildning till hösten.

Jag vill använda min lediga tid bättre: göra roliga saker med barnen, t.ex. spela spel eller gå ner till vattnet. Jag kommer fortsätta rensa ut saker och skänka bort och tänka igenom nyinköp väldigt noga. Kanske med hjälp av en 30-dagarslista. Om man vill ha/ behöver nånting skriver man upp det på en lista och om man fortfarande vill ha/ behöver saken efter 30 dagar får man köpa den. Jag vill läsa mer böcker och dra ner på surfandet. Jag fortsätter rensa bort bloggar från bloglovin.

En hälsning från A E:

asdfghjklöäiuopåewqrt

Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Det där med 30-dagarslista lät inte så dumt! Just nu har jag sett en assistent av det mindre och billigare slaget, som jag jättegärna vill ha. Jag ska ta och hejda mig lite med det inköpet, om en månad har jag kanske glömt den ;)



Jag har dragit ner väldigt mycket på mitt facebookläsande, det känns väldigt skönt faktiskt. Men mina bloggar jag följer får allt vara kvar på favoritlistan. Dääremot har jag ingen bloglovin.



Ha en god fortsättning på det nya året!

Postat av: NIna L

För tillfället har jag också två assistenter modell större. Den ena kommer från mamma och pappa, den tänkte jag att Cindy kanske ville ha. Och själv vill jag ha en assistent av de lite mindre slaget, som kan stå framme jämt. Men vi får väl se om 30 dagar ;)

2012-01-03 @ 16:38:59
URL: http://stallskogalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback