Matdagbok

Jahapp. Jag ska prova att skriva matdagok, som ett test, jag ska köra den här veckan ut. Det kommer inte bli nån rolig läsning eftersom jag börjar med idag...

Frukost: havregrynsgröt med hallon och linfrön.
Förmiddag: En kopp te, 33 cl mineralvatten, 3 bullar, en mini-magnum (heter dom mini bara för att man ska tro att det är nyttigare undrar jag nu, lite bittert, när jag måste skriva upp vad jag ätit), en liten sockerkringla och en banan.
Lunch: Köttbullar, pommes & bea. Med mycket salt.
Kvällsmat: En macka på jobbet med sallad, gurka och skinka. En chokladboll.
Kväll: Nästan en hel påse chips och en hel del godis också.

Imorgon blir det nya tag!!!

Kommentarer
Postat av: syster/moster sarah

HAHA shit, de va ingen dålig kostdagbok!

Min dag:



1000: 1/3 stor skiva leksandsbröd med 2 ägg och kaviar

1400: 1 ½ uppstekt pannkaka i smör

1600: 1 banan

1800: en hemlagad caesarsallad med köpdressing



Kram!

2012-01-11 @ 23:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback