Hästtjejen!

 

En dag åkte A E och jag ner till Solla så hon fick rida lite på Nisse Po. Här har vi borstat och flätat honom så han ser ut som en enhörning.

 

 

Ponnyfläta och inbakad fläta i luggen.

 

 

A E tycker det är så kul med Nisse Po för hon kan hoppa upp själv :)

 

 

Jag försökte ta lite kort medan hon red, vilket inte var så lätt eftersom jag höll i grimskaftet också.

 

 

Nöjda och glada efteråt.

 

Jag är så glad att A E vill rida och fixa med hästar, just nu är det sommarlov från ridningen så jag har lovat att vi ska åka ner till Solla och rida lite där istället. Hittills har vi bara varit en gång för vi har haft fullt upp ändå, i helgen var vi på Skara Sommarland. Men det får ni se bilder på i ett annat inlägg.

 

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken duktig hästtjej! :)

2012-07-05 @ 13:37:14
Postat av: Nina

Vilken tur ni har som kan rida och pyssla hos Solla! Lille Nisse Po ser ju helt lagom stor ut för AE.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback