Gävle

Nu sitter jag här i Gävle, ensam vaken. Jag antog att jag skulle vakna först idag, men jag trodde inte att jag skulle sova ända till 9!

Igår var vi på Sarahs favoritplats i hela världen, gymet. När hon visade mig runt tycker jag att hon borde börja jobba där för hon var positiv och säljande! Vi körde ett pass body balance med Sarahs PT, det var riktigt bra och verkligen värt PT för det gav så mycket mer. Passet var en blandning av ta chi, yoga och pilates. Det var mycket fokus på att öppna upp i bröstkorgen, precis vad jag behöver, som gärna kutar axlarna framåt.

Efter gymet badade jag med min Twilight badbomb från Lush. Jag valde den för att den luktade gott, men på tåget hit läste jag i Lushs tidning att den också har effekten att man börjar glittra som en vampyr i solljus... Så nu är jag glittrig, det är ju rätt trevligt.

På kvällen åt vi på
Church Street Saloon, jag åt grillspett och till efterrätt delade vi på en Cookies in Heaven. Allt var super. När vi kom hem kollade vi på en film och sen var det läggdags vid 22, jag läste lite i Mama och slocknade sen. En toppendag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback