Nytt dagis!!!

I höst när B börjar förskoleklass och fritids kommer A E börja på dagiset vi ville ha från första början! Jippie! Dessutom kul för henne att börja på ett nytt ställe eftersom B gör det, hon vill ju helst göra lika som honom... Hoppas hon kommer trivas där, det blir ju lite smidigare för oss att lämna och hämta.

Annars har A E magsjuka så vi är hemma och tar det lugnt. Jag försöker få henne att göra så lite som möjligt, men hon är ungefär lika pigg som vanligt.

Strax blir det lite lunch här och sen en lugn eftermiddag, hoppas jag. Jag uppmuntrar A E att gå ut och lägga sig i hängmattan och läsa deras nya Kalle-tidning som kom idag, men jag verkar som sagt inte lyckas särskilt bra med det...

Hoppas ni har en skön dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Nejmen fy så trist med magsjuka! Hoppas ingen av er andra blir smittade.



Vad härligt att även AE fick börja på samma dagis/fritids som B! Även om man är en självständig tjej, så är det ju mysigt att ha brorsan i närheten.

Postat av: Nina Liljedahl

Sv: ...och tänk att han blev så fin, vår lille Cookie!



Vill bara påminna om att det är hela sex dagar sedan du skrev det senaste inlägget ;-)

2012-05-31 @ 22:10:46
URL: http://stallskogalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback