Matdagbok 21/10

Förmiddag: Blåbärsfil. En knäckemacka med smör och leverpastej.
Lunch: Tacos (tacoköttfärs, gul lök, sallad, gurka, tacosås, turkisk yoghurt, tortillabröd, tacochips, ost)
Eftermiddag: Kalas hos min svärmor: massa chokladsnitt, en bulle. Glass med hallon. Några nötter.
Kväll: En pannkaka med hallonsylt.
Sen kväll: 2 lussekatter och ett glas julmust. Några jordnötter och en hasselnöt.
 
Dagens motion: 100 stjärnan. Plankan i 3 minuter i streck, jag trodde jag skulle dö! Varit på ridning med A E och gått och sprungit runt i en hästhage i 40 min. Måste ut en sväng med hunden nu på kvällen också för att komma upp i rätt antal steg, har legat för lågt för många gånger så nu är mitt stegsnitt nere under 10.000. Och så kan jag ju inte ha det! Min svägerska tipsade mig om en smart sida där man dessutom kan omvandla typ städning till steg, det låter som en bra idé för jag känner att det städar en hel del...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback