Matdagbok 23/10

Frukost: Blåbärsfil, två knäckemackor med smör och leverpastej.
Förmiddag: En morot. Några rutor mörk kokschoklad som jag hittade när jag städade brödburken (brödburken är min uppsamlingsplats av lite allt möjligt i köket).
Lunch: Stekt lax, potatis, en morot och en knäckemacka med smör.
Eftermiddag: En morot.
Kväll: Broccoligratäng (kokt broccoli + en sås med riven morot och ost toppat med lite knaperstekt bacon).
Sen kväll: en lussekatt och smågodis från helgen (kanske 30 bitar).
 
Dagens träning: 2,30 min plankan, körde i ett streck medan jag micrade gröt imorse. Gjorde inga stjärnan idag för A E låg och sov i min säng och sen drog jag igång med städning hela förmiddagen. På´t igen imorgon bara. Har hittills gått 7500 steg så jag räknar iskallt med att komma över 10.000 steg idag. Även om jag måste göra nåt extra för att komma över, kvällen brukar vara den segaste tiden att få upp stegantalet. Jag och barnen gick en promenad till sjön förut, det var skönt att komma ut.

Kommentarer
Postat av: syster/moster sarah

kokschoklad? ;) är det nått hemodlat eller? :)

Svar: ha ha ha nej det är ju kokoschoklad jag menar ;)
Cattis

2012-10-23 @ 21:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback