Matdagbok 5/9

Frukost: En knäckemacka med viltost och gurka.
Förmiddag: En von Sydow-muffins och en stor kopp te med mjölk.
Lunch: Köpemat: rödspätta, potatis, remouladsås, sallad, tomat, gurka och knäckebröd med smör. En stor kopp te med mjölk.
Eftermiddag: Köttbullar, kokt potatis, broccoli och knäckebröd med smör. En von Sydow-muffins och en stor kopp te med mjölk.
Kväll: Ett kokt ägg och en halvliter vatten.
Sen kväll: En skiva pågenlimpa med viltost. En stor kopp te med lite honung och mjölk.
 
Dagens motion: 3 x 1 min plankan och 100 stjärnan.
 
Dagens miss: glömde ta med två matlådor idag så jag fick köpa lunch på jobbet.
 
Dagens dryck: te, jag är kall och frusen hela tiden så jag dricker en hel del te. Kanske dags att köpa ett underställ så jag slipper frysa...

Kommentarer
Postat av: Canilla

Underställ nu???!! Nej du får vänta med det! Kram!

2012-09-08 @ 16:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback