Toalett

I helgen har vi varit i dalarna och hjälpt min mamma med tappade sugar, alltså sånt man "aldrig" gör klart i sitt hus efter renovering t.ex. Jag målade mest och de andra gjorde lite av varje, som satte upp plåtar på taket på friggeboden m.m. Jag fick verkligen inspiration att dra igång nåt här hemma som jag tänkt på ett tag, märk väl att jag inte blev inspirerad till att avsluta alla påbörjade projekt, istället gör jag som vanligt och börjar med nåt nytt. Men det jag gjort idag har jag faktiskt redan gjort helt klart så jag är väldigt nöjd!
 
Före:

 
taket på vår lilla toalett på övervåningen...
 
Efter;
 
 
Vad tycker ni?! Ljust och fräscht va! Det här är ju ett pyttelitet rum utan fönster så det skadar inte att få lite mer ljus, tycker jag...
 
 

Kommentarer
Postat av: eva

det blev bra

Svar: tack! jag är sååå nöjd :)
Cattis

2012-09-24 @ 14:05:35
Postat av: Annika

Va fint det blev! Tänk va lite färg kan göra stor förändring :-)

Svar: Tack! Ja, det tog inte lång tid heller så ibland får man ut mycket av lite ansträngning :)
Cattis

2012-09-25 @ 10:14:25
Postat av: Nina Liljedahl

Oj det blev verkligen skillnad! Och jättefint blev det!

Vad trist att ni hade sjukstuga i går. Men då kan jag lägga mitt dåliga samvete åt sidan då att jag avbokade vår date för att umgås med Minou. Kändes ju lite sisådär när hon ändrade sig och ville träffa Benjamin i stället...

Sv: Ja zumba blir nog jätteroligt, men just nu ligger jag nog lite mer än tre steg efter så det blir ganska förvirrat också. Dock blev jag helt slut trots att det här bara var en genomgång av rörelserna, så det gick ju rätt så sakta ibland. Men det blir bra, jag behöver verkligen röra på fettet lite!

Svar: Ha ha du kommer nog in i det snart ska du se! Det är bara att kämpa på! :) Klart du inte behöver ha dåligt samvete.
Cattis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback