Bloggen ligger nere

Hej hörreni! Kul att ni fortfarande tittar in här. Jag har inte riktigt tid för bloggen nu så fram tills jag får tid igen kommer jag med gott samvete fortsätta att inte uppdatera, som det ju blivit efter julledigheten. Jag satsar all ledig tid på att vara med min familj, jag jobbar mycket och går chefsutbildningen på jobbet. Det räcker så bra för att fylla min tid för tillfället. Nåt enstaka inlägg kanske poppar upp men ingen matdagbok eller så kommer komma... Vad gör ni i vår?

Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Jag kommer att fortsätta att titta in här. Har du bloggat så har du, annars tittar jag in igen :)

Hoppas du får en bra vinter med både familj, utbildning och jobb.

Svar: Tack Nina! Jag hoppas också att vintern blir bra, nu ska jag bara bli av med min feber och sen är det fullt ös igen!
Cattis

Postat av: FlizanLizan

Hejsan
¨
Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-01-20 @ 23:31:35
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Nina Liljedahl

Sv: Vad bra att jag kan vara till nån nytta med min vikt(iga) kategiri på bloggen!
Tråkigt att du är sjuk! Är det förkylning o feber eller har du drabbats av kräksjukan?
Kram!

Svar: Jag har feber och huvudvärk... Hoppas det ska gå över snart, jag är helt orkeslös. Kram!
Cattis

2013-01-22 @ 13:51:39
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: Nina Liljedahl

Usch då, låter inget vidare.
Håller en tumme att det snart ger med sig.

2013-01-23 @ 18:54:11
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback