Vårt "nya" köksgolv

 
Det nya fina golvet...
 
 
...och det gamla
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Floortje

Snyggt!

2013-10-06 @ 21:40:12
Postat av: Nina Liljedahl

Jättefint!
Var det svårt att lägga? Är det laminat?

Vi har köpt nya golv till bottenvåningen, måste bara måöla köksluckorna innan vi lägger det och det tar eeemooot....fy vad jobbigt...

Känner mig ofta rätt "off" nuförtiden...vet inte varför...
Tyvärr jobbar jag torsdag, fredag (naturligtvis).

Svar: Ok, vi får se om vi hittar ett annat tillfälle som passar.
Golvet var superlätt att lägga, Henke gjorde det hur snabbt som helst. Vi köpte en gråa typ skumgummiplattor som vi la under och sen var det bara att sätta ihop dom. Det lättaste golv Henke lagt! Ja, det är ett laminatgolv från Bauhaus. Vi är jättenöjda med det! Ja vi har inte gjort nånting annat i köket, men Henke är sugen på att gjuta egna bänkskivor i betong. Jag har snuddat vid tanken att måla om köksluckorna, men orkar bara inte börja. Och det är nog lika bra det :)
Cattis

Postat av: Nina Liljedahl

Skönt att fler än jag känner att det känns lite jobbigt att måla köksluckor :-)

2013-10-09 @ 21:42:20
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: Camilla

tjusigt! =) men trä golvet såg ju fantastiskt ut också!

2013-11-17 @ 18:41:53
Postat av: Sanna

Snyggt! Men trägolvet..åhh..slipat och målat i nån snygg färg..drömmen för mig som bor i ett trist hus med betonggolv.. ;)

Svar: Tack :) Tyvärr var det inte samma golv i hela rummet utan lappat och lagat så det fick ligga kvar där under :)
Cattis

2013-12-28 @ 20:00:46
URL: http://www.krimskramsan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback