B tvärtemot

Eftersom jag är på uruselt humör och har varit det den senaste tiden är B också helt tvärtemot. Han gör i princip bara sånt han inte får göra och varje gång man säger nånting till honom säger han nej. T.o.m. om jag frågar om han vill ha godis. Så ni fattar kanske läget.

Iallafall så hade jag lovat honom att vi skulle måla hans naglar eftersom jag kom hem och hade målade naglar... Det gick bra att måla och sen torkade dom och allt var frid och fröjd, tills för en liten stund sen. Jag tyckte att det luktade väldigt stark och att det var lite konstigt, sen kom B och var lite lite kladdig på fingrarna. Fast inte alls mycket så jag blev inte särskilt misstänksam. Sen hittade jag nagellacksflaskan(?) på bänken och borsten var inte ordentligt iskruvad. Då visade B att han minsann hade hällt ut nagellack på hallgolvet. Men som tur var hade dom inte kladdat omkring i det. Jag blir ännu mer trött än vad jag redan är. Om det är möjligt. Idag är förresten första gången på flera veckor som jag inte har ont i huvudet och det är en bra början.

Nu måste jag väl göra lite lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback