Låg aktivitet

Mmm, jag har varit inne
på bloggen men sen tänkte jag att det skulle vara tråkigt att uppdatera om jag inte hade några bilder. Så här kommer dom:



B och Sira ska ut på promenad.



Sarah körde vagnen = ledigt för mig. Superskönt!
Jag går ju aldrig ensam för jag har alltid vagnen att dra på annars.




Arizona (e.Pentagon-Baloubet du Rouet-Cortez), Carmensitas barnbarn.
Carmensita har nedärvt sin fotomin. Det här var alltså det bästa kortet jag tog.




A E börjar få mycket och långt hår!



Fåren vid Sarahs stall. Dom var av nån utländsk sort och det kan man se på ögonen.



Mollie äter mat (Sarahs häst).



B, Björn, A E, Sarah och Sira utanför stallet.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej ser ut som ni hade kul igår.Jag tycker A E är lik Alex när han var liten får nog ta fram albumen och kolla.ha skön tisdag.

Postat av: sarah

vilka roliga bilder, och tack igen för en rolig dag

2009-03-24 @ 16:40:40
URL: http://powertrip.blogg.se/
Postat av: Tin

HAHA, det är sådär dom kommer se ut om ett par år när dom producerat ett par barn :)

2009-03-25 @ 00:17:49
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback