Vår dag och vårdag

Idag har Emma, H och K varit här, jag hann inte blogga imorse. Det kom en gubbe och bytte fjärravläsaren också, bra att ha det gjort. Annars har vi haft det bra, barnen har lekt och haft det bra. Vi åt lunch (lax och potatis) och sen gick vi en promenad, klappade en häst. Sen åt vi hallon-, blåbär- och äpplepaj med glass och choklad- och kolasås. Alla fick ta vad dom ville ha så det blev bra. Snart kommer Henke hem och så ska jag åka till stallet och göra ett nytt försök. Hoppas hon kommer in idag för det är soligt och fint, jag vill gärna rida. Lika gärna som igår alltså.

Annars är det lugnt, nu ska jag ringa Sarah.


Kommentarer
Postat av: sarah

hallå på er... jag kanske kommer imorgon, ska kolla med björn bara hur planen ser ut, om ni har tid?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback