Hösten mål!

- lördagsgodis på lördagar, fika ok vid kalas (speciella tillfällen). Inte annars. Inget fikabröd, godis, glass, chips, läsk, saft...
- plankan 3 x 1 min och 100 stjärnan varje morgon (inga problem med den här punkten jag är redan igång, försöker göra plankan lite jobbigare nu)
- promenad 2 gånger i veckan (har jättesvårt att komma ut, 2 ggr/v känns ändå som nåt jag kan klara)
- göra mitt yoga/stretchprogram varje kväll före läggdags (har satt ihop ett själv med lite stretchövningar och yogaövningar för rygg och nacke)
- gå och lägga mig senast kl.22. Vilket innebär att senast kl.21.30 är det dags att gå upp, köra mitt program och göra mig klar.
- ha med mig två matlådor så jag kan äta kvällsmat på jobbet, vilket innebär att jag inte behöver äta när jag kommer hem sent utan håller mig till bra vanor (är i full gång med detta, funkar riktigt bra).
- matdagbok. Såhär i början kan det vara smart med matdagbok så jag faktiskt tänker lite på vad jag äter. Den publicerar jag här i bloggen.

Nån mer som har några mål i höst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback