dags att uppdatera lite kanske..

Igår träffade Binning o jag Lena, vi gick på IKEA. Jag köpte en skärbräda, deciliter-mått och en sockerströare. Som Lena sa: "Du är den enda jag vet som har ett akut behov av en sockerströare". Efter IKEA käkade vi korv o glass, sen åkte vi till Rusta. Jag köpte en rulle grå tapet med medaljonger på och ett ritblock. Senare åkte vi upp till Eva och Lasse och hälsade på, dom hade fått bredband och ändå var jag inte ut och uppdaterade bloggen. Jag hade fullt upp med att göra iordning inbjudningar till Binnings dop 2 september.. Nu kom jag på en till som jag glömt att fixa inbjudan till jaa, men det får väl bli en muntlig inbjudan istället eftersom jag är så förvirrad.

Idag har Eva, Binning o jag varit på stan, kollat lite inredninsbutiker och Eva köpte en klänning till dopet. Vi har handlat på Coop också, jag köpte lite kattmat till Bärnst och två balkonglådor i typ pil. Jättefina!
Nyss gjorde jag precis klart alla tack- kort till de som grattade när Binning kom till världen. Det var ju på tiden kan man tycka. Nu ska jag kolla lite adresser så jag kan skicka iväg dem med..

Jag har lagt upp lite bilder från kusinträffen, jag kanske lägger ut dom på bloggen efter att jag kollat adresserna..

Idag har Binning haft på sig sin keps, den har han fått av Vivi och Roffe (Vivi är min morfars syster). Han har blivit buren i bärsjalen idag, jag tyckte det skulle bli väldigt varmt med både sjal och kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback