hörselkåpor någon?

Idag har min rara, underbara och (världens finaste) lilla unge kommit på hur man skriker så det skär i öronen på folk. Han är förstås söt och duktig såklart, men jag tror att jag kommer få migrän om han ska fortsätta tycka det är såhär kul att skrika. Han skriker liksom inte en gång, han håller samma "ton" i flera minuter och gör det flera gånger i sträck.

Annars har vi haft en lugn dag, vi gick en promenad efter frukosten (kom inte upp förrens vid kl.9.30 idag) runt Gullmossen i uppförsbackarna, det tog ungefär 1timme. Skönt att den här veckan också börjar bra på motionsfronten. Förra veckan gick jag på måndagen och söndagen, men jag tänkte att mina rensa ogräs-timmar borde kunna ta ut en promenad..

När Henke kom hem åkte vi och handlade lite, jag köpte frimärken och postade tack-kort till de som skickat/ lämat paket till Binning men inte kommer på dopet. Skönt att få det gjort, jag har tänkt posta breven i 2 veckor tror jag.

Just nu läser jag i "Självkänsla nu!" av Mia Törnblom (är det så hon heter?) den verkar bra och uppiggande.

Idag har Binning haft på sig sin mörkblå-, ljusblå- och vit- randiga body med gröna sömmar, de grå HM-jeansen jag köpt och oranga PoP-strumpor från Camilla. Jeansjackan när vi var och handlade + "mekaniker"-kepsen från Vivi och Roffe, den är verkligen toppen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du måste säga om boken var bra, vill nog oxå läsa den.. kram

2006-08-21 @ 20:20:56
Postat av: annika

varför? hm, de va en myko person som kunde rabbla allt som hände i mitt liv. kändes olustigt. hade letat upp mig osv. that´s it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback