Idol

Igår hann jag ju se lite av Idol iallafall, en kvart. Ikväll kommer jag förmodligen inte hinna se nånting, tyvärr. För vi ska börja städa kl.13. De dom vill ha sina hus städade är så konstiga,först skriver dom önskemål om att dom vill ha städad from den 28:e, sen när Solla och Ann- Sofie planerat, då vill dom inte ha städning förrens den sista eller den första. Då tycker de att de ska hinna flytta ut, vi ska städa och de nya flytta in på en och samma dag. Vad tänker de med? Problemet ligger nog snarare i att dom inte har en aning om att det tar 3 personer åtminstonde 8 timmar att städa ett hus noga. Färdiggnällt om det nu..

Eftersom vi ska börja kl.13 idag är jag uppe hos Eva och hälsar på. Jag har hämtat en färgkopia på Henkes hiss-cert och Eva ska posta hans jobbansökan idag. Kl. 11.30 ska jag vara hos Solla och käka lunch innan vi åker vidare.

Sara och Annika: ja, katten är våran. Findus heter han, om ni är intresserade.

Idag har Binning på sig sin blå- och vitrandiga body med gröna sömmar (Kappahl), de gråa jeansen (HM), tröjan från fam. Fredriksson som "jacka" och ett par vita stickade strumpor från Svempa o Anette m. familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback