lite smått och gott

Nu har jag laddat upp tre nya bilder, två på Amaretto och en på Binning. Bilden på Binning är från i torsdags, men han är sig lik.

För övrigt har jag ny outfit på bloggen också, vilket du förmodligen redan har märkt. Jag tröttnade lite på den andra.. Ibland känner jag att jag vill ha en liten seriösare blogg och betala för den, men sen påminner jag mig själv om att det är rätt så onödigt iom att jag ändå inte uppdaterar särskilt ofta. Tänk den som hade bredband..

        

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ne men vad seriös du har blivit då, duktiga Cattis! Vet du vad jag lyckades med, radera smset med eran asress. Lyckat Johanna :) Men jag ska kolla på Eniro och fixa adress, annars hör jag av mig igen! Ta hand om er! Kram Johanna

2006-08-19 @ 19:59:24
Postat av: märta

vilken söt ponny^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback