eftermiddag..

tur (eller otur?) att vi inte har bredband hemma för då skulle jag jämt uppdatera såhär ofta! Eller ja, om det händer nåt vill säga.

Nu har jag läst ut boken "Agenten", den var bra förstås.. Just nu väntar vi på att Maria o Lars ska komma tillbaka från stallet, vi ska väl äta framöver och sen pratade vi lite löst om att ev. spela minigolf. Det skulle ju vara kul..

Binning ligger och sover på sängen, han har sovit i flera timmar och det går nog åt med tanke på att han knappt sovit alls inatt. Typ två timmar åt gången kanske, inte undra på att jag är jättetrött heller.

Imorgon bär det av norrut, förmodligen ska vi stanna hos Jonny och Lena också och kanske på Lager 157 (om det hette så?) och kolla på jeans åt Henke.


Kommentarer
Postat av: Ida

Nuru så är jag tillbaka! Uppdaterad och korten från Robbie Williams finns upplagda så nu kan du glutta och se hur underbart de var. Hoppas allt är bra med er! krama.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback