Toscana!

Vi ska åka till Toscana i sommar! En långhelg blir det,förmodligen över midsommar. Det ska bli superkul, mamma o co har hyrt ett hus.

en liten hälsning från Binning:
m
02
33333,


Binnning har fått en till tand nu också, kan vara därför han varit så gnällig på sistonde.


Idag har jag och Carmensita varit med Helen, Fredrik och Akilles i ridhuset och hoppat lite. Det var superskoj. När jag hoppade fram gick det inte särskilt bra, jag fick inte in nån känsla alls men sen hoppade jag en 5,5:a två gånger och då gick det super. Kul!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Hoppas allting är bra! Jo, du en klädstorlek på Binning skulle vara uppskattat! :) Hade bra! Kram Johanna

2006-11-23 @ 20:02:35
Postat av: Helene

Hejje.. Helene har fått en månad förlängt på jobbet.. yiippee!! Hoppas allt e bra med er, måste höras ngn dag! Kram

2006-11-25 @ 21:08:43
Postat av: Camilla

Jiihoo, Toscana ska jag också till ;)
Har ni kikat nåt på flyg?? Säg till om ni behöver hjälp att leta..!
Mord i hedemora igen.. USCH!!
Hade bra, kram!

2006-11-26 @ 15:01:52
Postat av: Fröken Pastej

Lunch i veckan min sköna?

2006-11-26 @ 19:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback