underlig hundupplevelse

Igår när Binning och jag skulle åka till stallet sprang det ut en hund framför bilen. Jag tvärbromsade, klev ut och frågade henne vad hon gjorde där (det hade varit superunderligt om hon hade svarat). Hon kom fram och nosade lite på min hand och sen hoppade hon in i framsätet och satte sig. Då tog jag fram min hunduppfostrar-röst och beordrade henne att kliva ut ur bilen. Det gjorde hon inte, men hon klättrade bak till baksätet istället. Då ringde jag till Helen och Fredrik och frågade om de hade hört nånting om en lös hund eller så, det hade dom inte men efter kanske 2 minuter hoppade hunden ut igen och sprang in i skogen.

Konstigt värre.

Kommentarer
Postat av: Fröken P

ojoj, DET var konstigt!

2006-11-08 @ 21:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback