Dopet

Nu är Binning döpt och upptagen i Svenska Kyrkan (eh?), mest för att han ska kunna välja själv i framtiden tänkte vi. Allt gick bra, Binning var snäll och glad i kyrkan, han gnagde på sina fingrar och rosetten hela tiden. Alex hällde upp dopvattnet och Camilla är fadder.
Smörgåstårtorna räckte precis, det blev lite rester över till Sollas grisar men inte mer. Det är lite synd, jag hade ju räknat med att få äta smörgåstårta i flera dagar menmen.
Binning fick jättemycket doppresenter bland annat: kläder, overall, bestick, sparbössa, bilbana, filt, en hassel-buske, fårskinnstofflor (mysiga), gosedjur, LHC-tröja som det stod "06 Binning" på ryggen på (cool), aktier och pengar. Jag har säkert glömt massor.. En sak jag glömde: ett gipsavgjutningskit från tanterna förstås, en kalaspresent.

Nu ska jag käka frukost och sen ska vi packa in alla möblerna i hästtransporten och lämna tillbaka dem till Solla, tack för lånet. Vi ska väl lämna tillbaka bilen till Lasse med antar jag, brickor till Eva (vi hade tårta på dem). Mm, det är väl planerna för dagen vi får se hur det blir med allt.

Kommentarer
Postat av: Fröken Pastej (??)

Jättetrevligt dop, o jättegod smörgåstårta och vanlig tårta med förstås...Bra att ni blev glada för vår present! en sak till...är mitt smeknamn nåt som kommer att bli bestående?

2006-09-03 @ 17:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback