Ösregn och åska

Jepp idag får man hålla sig inomhus. På förmiddagen läste jag ut "Harry Potter and The Deathly Hallows", den var såklart jättebra men mer kan jag inte säga om den. Läs den!
Jag har diskat, gjort mat och fixat lite, nu tänkte jag dammsuga också sen är det lite fräscht och skönt här hemma. Binning ligger i vagnen, jag hoppas att han ska sova lite till, det behöver han.
Vi har varit bort och tittat på Mickes får idag och sen var vi till Andrea o co en sväng med förstås, Binning vill dit jämt nu. Måste åka förbi dom och hämta sand till Binnings sandlåda typ igår helst + fixa ett skydd så inte katterna använder sandlådan som toalett..

Nu ska jag dammsuga och efter det ska jag läsa ut senaste VeckoRevyn som kom igår.

Kommentarer
Postat av: annika

ja, han är fin dansör. jättesnygg faktiskt. men jag har inte sett han under ryttare. han är 4.susanne ska väl ut o börja tävla han i höst sen tror jag.

2007-08-09 @ 20:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback