Henke fixar

Idag har Henke prickat av 2 saker på sin att göra lista: han har vänt på toalettdörren, det kommer bli skoj att se de som försöker öppna genom att ta handtaget uppåt (som man fått göra i 2,5 år) misslyckas med att ta sig ut.. Men vi skrattar med dom isåntfall, inte åt dom.

Om det är fint väder (dvs inte risk för regn) imorgon ska jag fortsätta måla utemöblerna. Det vore skönt att få komma till ett avslut med dom nån gång. Sofforna ska båda grundas och målas, bordet och fåtöjlerna ska målas en gång och sen är de klara.

Nu ska jag titta på en
fin hemsida!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej gummsan! Känns inte riktigt läga att fråga just nu, men hör jag nåt så hojtar jag till!kram

2007-07-05 @ 10:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback