Fresh

Ny sitter jag här, nyduschad och superfräsch. I min nya tröja som kom från Ellos idag, en khakigrön myströja med luva. Det andra jag beställde var en turkos kjol. Jag beställe egentligen nånting mer också, men det var tydligen slut.

Idag har vi haft det lugnt och skönt, först i Borensberg och sen i Motala. Vi käkade lunch nere i hamnen (rödspätta och potatis) och sen fick jag ett par röda pelargoner på Oves plantskola. Farmor köpte en fin gul ros som luktade hur gott som helst!

På kvällen har vi varit i stallet, jag red ut med Linda och Manilla. Farmor och Binning var kvar i stallet med Tina. Nu tänkte jag läsa lite i Arn, ibland känns det som att jag aldrig hinner läsa ut den boken, men nån gång kommer det nog hinnas med. Idag har jag grundat klart utebordet och grundat två av dörrarna också. Skönt att få nåt gjort som syns lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback