Å nej!

Nu har Binning också fått kräksjukan, vaknade inatt av att han spydde. Fast han gjorde det utan minsta lilla ljud så jag fattade inte först. Stackars lilla barn. Första gången var kl.2.30 och andra gången kl.4.30. Typ alla sängkläderna och kuddfodral är i tvättmaskinen just nu. Suck. Han kan inte rå för att han inte kan säga till innan, det är trots allt första gången han spyr "på riktigt". Tror jag. Iallafall så har han fått en halv mugg med blåbärssoppa till frukost och det verkar som att den får stanna i magen än så länge.


Annars säger han att han vill "ha pappa", alltså att han vill att Henke ska komma hem. Jag försöker förklara att han är på jobbet och att han kommer sen, idag stänger dom ju hans bygge kl.13 så han dyker väl upp strax efter det.


Nu ska jag strax ringa återbud till dopet vi skulle gått på nu på lördag (trist att missa, men vi vill ju inte smitta ner alla) och sen vet jag inte vad vi ska hitta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback