Världens bästa pappa

Henke är verkligen en bra pappa, han får ofta skit av mig eftersom han verkligen inte gillar att städa. Men det är ju nånting man måste göra när man är vuxen. Det var en parentes bara..
Han har med sig Binning i garaget, vilket Binning älskar. Igår var de in till stan och då köpte Henke ett regnställ till Binning. Det var kalasbra (och billigt) och jag har tänkt köpa ett till i evigheter, men nu slipper jag. Skönt.

Han gör massa annat bra också..

Och för er som undrar om jag inte borde vara på jobbet just nu: jo det borde jag, men jag åkte hem eftersom Fia har skickat pacman till mig på facebook och jag ville hellre komma hem och spela. Eller inte. Jag hade så jävla ont idag att jag ville bita huvudet av kunderna som kom till min kö. Inte den bästa service-grejen kanske, jag kände att det fick räcka för dagen och åkte hem istället. Imorgon ska vi försöka fixa fram en stol som jag kan sitta på i kassan. Det brukar vara väldigt otympligt att sitta ner, men vi får se hur det går..

Kommentarer
Postat av: Sandra Lindell

Hej!undrar vad SI-band ä för nåt??kram sandra

2007-09-30 @ 21:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback