Läggdags

Jag kanske borde ta ett kort på vår säng eftersom den enda jag bloggat om idag är att sova. Ava Estelle har precis käkat, vilket innebär en sovperiod på förhoppningsvis 4 timmar och därför tänkte jag passa på och lägga mig nu. Jag är verkligen trött, jag hade huvudet fullt av projekttankar förut när jag låg och vilade på Evas säng (hon har tempurmadrass(?), jätteskönt)... Jag tänker inte berätta om projekten förrän jag börjar genomföra dom, annars märker ni hur mycket jag alltid tänker göra men faktiskt aldrig genomför...

häst o sten

En av mina underbara gjutjärnshästar som vaktar vår ytterdörr.Stenen hittade jag i strandkanten hos Solla i måndags.
Här kan ni läsa hur jag fick hästarna, en riktig saga. Visst är det ett vackert stilleben, speciellt maskrosen gör bilden komplett.

Kommentarer
Postat av: Vanadesse ~ Designing Everyday Life

Vilken fin! Jättesöt.

Ha en fin kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback