Sötnosungar!

Imorse smygvaknade A E, jag vaknade av att hon låg klarvaken och sa "ke". Bara så. Jag brukar alltid vakna före barnen, jag känner på mig att dom är på gång att vakna och då vaknar jag också.

B pladdrar på massor nu, jättelånga meningar och nya ord varje dag. Vi är väldigt stolta förstås och han verkar glad över att kunna kommunicera. Vi har bestämt att han ska vara utan blöja på dagarna, när han sover får han ha en på sig. Igår fungerade det perfekt, vi får se hur det går idag. Jag köpte en barnpall åt honom i söndags efter jobbet för att han ska kunna gå på toa själv när han måste.

A E har börjat sträcka sig efter saker och stoppa dom i munnen. Hon håller grejer och vänder sig och makar sig omkring på samma fläck, vi vet aldrig åt vilket håll hon ligger.

Underbara ungar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback