Söndag kväll

Äntligen är helgen över. Jag är inte särskilt aktiv på bloggen under helgerna eftersom jag jobbar då... Jag har inte söndagsångest utan fredagsångest. När alla skriver på sina bloggar att det är så skönt med fredag känner jag mer: ååh nej, inte fredag. Menmen! Det funkar ju, trots allt, och det är bättre på flera sätt för mig och oss att jag jobbar på helgerna.

Idag skjutsade Henke och barnen in mig till jobbet, sen har de varit uppe i Stjärnorp medan jag jobbat och sen hämtade de mig igen. På "vägen hem" stannade vi hos Madde, Gunnar och V som har flyttat. Kul att träffa dom och se deras nya ställe. Nu på kvällen har jag vikt jättemycket tvätt och snart är det sängen som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback