Läggdags

Nu är det läggdags! Jag har väldigt ont i ryggen, har varit uppe alldeles för mycket idag för vi har varit och handlat på kvällskvisten. Skönt att ha fullt i kylskåpet och framförallt fruktskålen..

Jag var på Ikanohuset och kollade på overall till lilla bäbisen, det fanns en fin på Kappahl (en vit med små öron) men den fanns bara i strl 74, jag vill ha 62. Jag är verkligen besviken på HM, dom hade inte en enda bäbis-overall. Jag köpte däremot en dress (strl 56): en vit jacka med bruna ko-fläckar på + vita byxor, en vit långärmad body strl 50 med kossor, katter och flugsvampar på, en vit mössa med samma mönster + en vit mössa och ett trepack med vita strumpor. Vi har bara en dress i strl 50 sen Binning eftersom vi hade lånat min kusins BB-kläder förra gången. Dom här grejerna var helt oemotståndligt söta och framöver tänkte jag köpa nån mer dress, vill gärna ha lite könsneutrala grejer. Jag måste ta fram Binning bäbiskläder och kolla vad vi har också..

Nu blir det sängen, låg vaken i 2 fucking timmar igår natt med ont i ryggen så jag inte kunde somna. Om jag måste ligga vaken 2 timmar idag så hinner ju inte klockan bli 00.30 iallafall.

Kommentarer
Postat av: sarah

bild och info ska komma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback