Uppdatering om mitt liv

Nu har mamma, Sarah och Mats åkt hem, om ni scrollar ner hittar ni några inlägg om vad vi gjort när de varit här. Jag har uppdaterat ett gammalt inlägg med bilder också. Idag har jag laddat upp massor med bilder, det blir lite roligare blogg för er framöver.

Jag har läst ut tantsnuskboken om "Vännerna på Templeton House", den var bra förstås. Nu läser jag "Isfågeln" som mamma hade med till mig, den är jättebra. Jag borde verkligen köpa alla Lene Kaaberböls böcker för hon skriver bra, trots att det är ungdomsböcker egentligen. Jag har lånat 4 böcker från Eva och mamma hade med sig massa böcker av David Eddings också. Härligt med mycket sommarläsning.

Annars idag har jag klippt gräset och varit ner till Fornåsa och handlat lite. Vi passade på att prova nya pizzerian också, den fick godkänt! Den förra gjorde så oerhört äckliga pizzor.
 


Vår klätterros (vet ej om jag publicerat bilden förut)...

Nu ska jag läsa i "Isfågeln", äta lite snask och mysa i soffan. Det blir tidigt i säng ikväll. Henke är och möter nån pajsare som kanske vill köpa vår vanliga gräsklippare, det vore great med ett tillskott i kassan.


Kommentarer
Postat av: Sandra

åh dom rosornabrukar dofta så himla underbart... Sommarkänsla till 1000 =)

Postat av: Fiaah

Hej=). Hoppas du ha en bra dag;D

2008-07-10 @ 19:38:07
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: sarah

18 A men kom innan 11 annars är jag hos lena å då får du komma dit, smidigast om du kan ringa innan du åker så jag vet vart jag befinner mig.

2008-07-10 @ 21:51:57
URL: http://powertrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback