Henke, vilken man.

Imorse när klockan ringde (för kanske 4:e gången) skuttade (ha ha) jag ur sängen ner på nystädade golv. Det var så fint i hela huset, Henke gick upp kl.6 för att hinna dammsuga och torka golven innan han skulle iväg på Tallgölen Trophy (kolla gärna hemsidan för den är rätt rolig och hånfull). Det var villkoret för att han skulle få åka över huvud taget. Han har haft nästan två veckor på sig att städa och nu måste det bli gjort. Jag vill inte vada runt i en svinstia hela helgen liksom, vilket jag ändå inte hade gjort eftersom jag hade städat själv och det var inte meningen.

Jag funderar på att åka till Coop och handla. Vi har nästan slut på B blöjor och sen ska jag köpa massa frukt som vi kan mumsa på istället för godis i helgen. Kanske en liten godisbit som mamman kan glufsa i sig i hemlighet också.



Vårt päronträd med sura päron som bara Henke gillar.
Och då pratar jag om de mogna päronen, inte karten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback